30.10.2014 09:50

NU MAI AU VÂNZĂTORI, CI ROBOȚI! JAPONIA A INTRODUS O NOUĂ METODĂ DE COMERCIALIZARE

Foto: maxisciences.com


Gigantul alimentar Nestle a anuntat, miercuri, ca unitatea sa din Japonia va angaja 1.000 de roboti pe post de vanzatori la magazinele din intreaga tara.

Prima transa din robotii umanoizi Pepper se va prezenta la munca pana la sfarsitul acestui an, in magazinele unde se vand capsule de cafea si masini de facut cafea, scrie France24.

"Din decembrie, vor incepe sa vanda pentru noi masini de facut cafea, in marile magazine", a anuntat reprezentanta Nestle Japonia, Miki Kano.

"Suntem convinsi ca cei mai multi clienti vor fi incantati de experienta de a cumpara si a fi in prezenta robotilor", a mai spus aceasta.

Pepper nu-si gaseste de lucru doar in magazinele care vand produse Nestle. Vorbaretul robot a lucrat cu clientii companiei SoftBank si s-a dovedit o unealta de marketing eficienta pentru aceasta.

Inalt de 120 de centimetri, robotul se deplaseaza pe role si are un fel de tableta pe piept. Pepper a fost dezvaluit in iunie de presedintele SoftBank, Masayoshi Son, care l-a caracterizat drept un robot "emotiv", care intelege "70-80% din conversatiile spontane".

Pepper va fi comercializat incepand din februarie, pentru 2.000 de dolari bucata.

Comentarii