06.04.2016 12:57
Cât ar pierde bugetul de stat din publicitatea stradală în cazul unui scrutin prezidențial
Conflictul dintre primarul general al capitalei, Dorin Chirtoacă și agențiile de publicitate stradală continuă. În timp ce părțile își împart acuzații și aduc argumente, Parlamentul a stabilit data alegerilor prezidențiale.
Urmărind tendința anilor electorali 2014-2015, portalul tribuna.md a realizat un calcul cu sumele pe acre le-ar pierde bugetul de stat dacă panourile vor fi scoase.
Din rapoartele financiare depuse de partide la CEC, care vizează anul trecut, reiese că în 2015, PSRM a cheltuit pentru presă şi promovare 6 027 869 lei, PLDM – 2 836 225 lei, PDM – 2 723 207 lei, „Partidul Nostru” – 491 420 lei, Partidul Popular din R. Moldova (PPRM) – 209 700 lei, Partidul Liberal (PL) – 89 817 lei, Partidul Comuniștilor din R. Moldova (PCRM) – 53 875 lei, Partidul Liberal Reformator (PLR) – 43 827 lei etc. Este evident că impozitele achitate din aceste sume au fost impunătoare, ca să nu mai vorbim deja de oamenii care au primit salarii.
Anterior primarul capitalei Dorin Chirtoacă declara că municipiul Chișinău va scăpa de gheretele de pe străzi când economia țării va permite antrenarea în câmpul muncii a oamenilor care activează în acest domeniu.