03.12.2014 10:13
CLIENȚII AU MAI MULTĂ ÎNCREDERE ÎN SUPERMARKETURI, DECÂT ÎN ASIGURATORI
Supermarketurile se bucura de cel mai inalt nivel de incredere al consumatorilor in Europa, de respectiv 87%, in comparatie cu 61% in cazul asiguratorilor, potrivit unui studiu. Cum explica specialistii increderea scazuta in companiile de asigurari?
Nivelul de incredere al consumatorilor in companiile de asigurari a coborat la 70% la nivel global, fata de 82% in banci, in mare parte din cauza interactiunii scazute dintre asiguratori si clientii lor, potrivit editiei 2014 a studiului EY intitulat Global Consumer Insurance Survey, scrie dailymail.ro.
Consumatorii indica faptul ca isi doresc o comunicare mai frecventa, mai valoroasa si mai personalizata, fata de situatia din prezent in care doar cativa asiguratori fac acest lucru. De fapt, 44% dintre consumatori declara ca nu au mai avut niciun fel de comunicare cu asiguratorul lor in ultimele 18 luni.
EY a intervievat aproximativ 24.000 de persoane din 30 de tari intre lunile mai si iulie 2014, cu scopul de a afla ce conteaza cel mai mult in relatia dintre consumatori si asiguratorii lor, modul in care interactioneaza si cat de satisfacuti sunt acesti consumatori cu ofertele de polite de asigurare.