03.12.2014 10:13

CLIENȚII AU MAI MULTĂ ÎNCREDERE ÎN SUPERMARKETURI, DECÂT ÎN ASIGURATORI

Supermarketurile se bucura de cel mai inalt nivel de incredere al consumatorilor in Europa, de respectiv 87%, in comparatie cu 61% in cazul asiguratorilor, potrivit unui studiu. Cum explica specialistii increderea scazuta in companiile de asigurari?

Nivelul de incredere al consumatorilor in companiile de asigurari a coborat la 70% la nivel global, fata de 82% in banci, in mare parte din cauza interactiunii scazute dintre asiguratori si clientii lor, potrivit editiei 2014 a studiului EY intitulat Global Consumer Insurance Survey, scrie dailymail.ro.

Consumatorii indica faptul ca isi doresc o comunicare mai frecventa, mai valoroasa si mai personalizata, fata de situatia din prezent in care doar cativa asiguratori fac acest lucru. De fapt, 44% dintre consumatori declara ca nu au mai avut niciun fel de comunicare cu asiguratorul lor in ultimele 18 luni.

EY a intervievat aproximativ 24.000 de persoane din 30 de tari intre lunile mai si iulie 2014, cu scopul de a afla ce conteaza cel mai mult in relatia dintre consumatori si asiguratorii lor, modul in care interactioneaza si cat de satisfacuti sunt acesti consumatori cu ofertele de polite de asigurare.

Comentarii