11.11.2014 08:40
CUM E SĂ VINZI UN MĂR CU 20 DE LEI! PRIMELE ÎNCERCĂRI MARCA ”BUSINESS FACTORY”
A mai trecut o săptămână pentru participanții reality show-ului ”Business Factory”. În tot acest timp, ei au îndeplinit prima lor temă pentru acasă, au înfruntat o provocare, care le-a scos la iveală calitățile antreprenoriale și abilitățile de convinge. Tot învățăceii noștri au fost inițiați în ale marketingului la o nouă lecție de coaching.
Majoritatea participanților au căutat diferite argumjente ca să-și atingă scopul, ca de exemplu: promovarea produsului autohton, susținerea producătorilor locali sau participarea la un act de caritate, Arcadie Scobioala a găsit ceva mai ingenios. A făcut barter, până a obținut suma de 20 de lei.
Într-un final, participanții noștri au înregistrat următoarele rezultate:
Daniel Budici: 30 min, 0 lei
Irina Rogojina: 9 min, 27 lei
Viorel Barbănouă: 3 min, 20 lei
Valeria Cosonea: 6 min, 50 lei
Ilie Crețu: 10 min, 50 lei
Ana-Maria Cojocaru: 14 min, 20 lei
Arcadie Scobioala: 23 min, 20 lei
Pentru viitorii businessmeni munca nu se încheie aici. Săptămâna această ei vor face față altor încercări. Cei șapte tineri vor avea de pregătit pentru următoarea lecție: 3 Landing Pageuri, 4 bannere (2 online și 2 offline), 1 flyer și exercițiul cu identificarea a 25 de avantaje, beneficii și obeicții pentru afacerea pe care o dezvoltă.