05.11.2014 16:24
CUNOAȘTE-I MAI APROAPE PE EROII REALITY SHOW-LUI "BUSINESS FACTORY"
La finele săptămânii trecute v-am prezentat o nouă ediție a emisiunii ”Business Factory”, în care telespectatorii noștri au făcut cunoștință cu cei 7 participanți. Astfel, am aflat ce studii au, care le este experiența în business, dar și pasiunile. În cadrul proiectului ei vor fi instruiți timp de 8 săptămâni de către mentorii cu experiență antreprenorială și vor implementa tehnici sigure pentru a obține profituri de cel puțin 10.000 de lei. Cei șapte businessmeni în devenire au asistat la prima lecție, iar săptămâna aceasta urmează să îndeplinească și o temă de acasă.
Valeria Cosonea, în vârstă de 19 ani învață Ingenerie Economică și Business la Universitatea Tehnică din Moldova.
Arcadie Scobioala originar din satul Mereni, raionul Anenii Noi, a absolvit Facultatea de Business și Administrarea Afacerilor. Tânărul în vârstă de 26 de ani, a venit în proiect cu ideea de a plasa mesaje publicitare pe pahare vending de hârtie.
Daniel Budici este cel mai tânăr participant Business Factory. El are doar 17 ani, este elev în clasa 11-a la liceul ”Iulia Hașdeu” din Capitală și vrea să comercializeze țigări electronice prin intermediul unui magazin online.
Ana-Maria Cojocaru, la cei 21 de ani ai săi, are deja cunoştinţe teoretice în materie de business.
Un alt participant ”Business Factory” este Viorel Barbănouă. Tânărul în vârstă de 26 de ani are experiență bogată în voluntariat. El vrea să-și lanseze o afacere în organizarea evenimentelor.
Ilie Crețu visează să-și deschidă o companie de construcții. Absolvent al Colegiului de Construcții din Chișinău, în prezent are citeva echipe alături de care efectuază lucrări în Capitală și nu doar. Totuși, cel mai mare scop al lui Ilie este să ajungă în fruntea țării.
La cei 25 de ani ai săi, Irina Rogojina a călătorit pe toate continentele în afara Americii de Nord, în calitate de însoțitoare de bord la o companie aeriană din Dubai. După un an și jumătate petrecuți printre nori, ea a revenit acasă și vrea să lanseze o afacere nouă pentru Republica Moldova – serviciul de Personal Concierge pentru turişti.
Tinerii antreprenori ”Business Factory” vor fi instruiți în cadrul unui curs practic, care va dura 8 săptămâni. Cursul se bazează pe implementarea unor tehnici pentru gestionarea eficientă a unei afaceri. În cadrul coachingului, există și niște reguli interne riguroase.