30.10.2014 13:26
EUROPENII, INTERESAȚI TOT MAI MULT DE MAȘINILE ROMÂNEȘTI DACIA
Foto: mediafax.ro.
Dacia si-a crescut cota de piata in Europa cu 0,2%, la 2,4%, in cel de-al treilea trimestru fata de aceeasi perioada a anului trecut, si ramane brandul cu cea mai rapida crestere pe piata auto europeana, contribuind la avansul de 6,7% al veniturilor grupului Renault, de care apartine.
Aceasta crestere limiteaza pierderea importanta din al doilea trimestru din acest an, cand veniturile Renault au scazut cu 5% fata de al doilea trimestru din 2013. Astfel, la nivelul primelor noua luni, veniturile totale ale grupului francez au scazut cu 0,3% fata de acelasi interval al anului trecut.
Pe piata europeana, Renault a inregistrat vanzari in urcare cu 7,6% in cel de-al treilea trimestru comparativ cu perioada corespunzatoare din 2013.
Grupul si-a crescut cota de piata cu 0,2%, la 9,3%, datorita vanzarilor Dacia si, in special, a modelului Sandero, care a fost lider al industriei auto din Spania in acest trimestru, potrivit comunicatului Renault.