18.11.2015 09:05

Incubatorul de afaceri: Comunicarea în afaceri, cheia succesului

Cu fiecare zi, tinereii antreprenori de la ASEM sunt tot mai aproape de a-și deschide propria afacere. De data aceasta, studenții au învățat cum să comunice eficient în afaceri. La finalul lecției băieții au avut un master-class în arta oratorică, oferit de un business trainer de succes.

Succesul într-o afacere depinde de oportunitățile care-ți apar în cale și competențele pe care le acumulezi de-a lungul vieții. Tocmai din acest motiv la Incubatorul de Afaceri ASEM se pune accent deosebit anume pe formarea competențelor... de exemplu, cele de comunicare.

”Comunicarea eficientă este destul de importantă. Printr-o comunicare eficientă noi putem să lansăm o afacere, să găsim potențialii clienți sau parteneri și să soluționăm probleme”, - le-a povestit tinerilor lector universitar al ASEM Natalia Belous.

Timp de 6 ani, Ilie Dercaci a dezvoltat 13 afaceri, însă, la un moment dat, a decis că trebuie să facă un business din pasiunea și experiența pe care a acumulat-o. Astăzi, el oferă consultanță în afaceri, este business trainer și expert în arta oratorică.

”Dacă tu nu poți să convingi printr-un discurs că produsul tău este bun, n-o să ți-l cumpere nimeni. E important să-ți construiești discursul așa, încât oamenii să fie interesați să te asculte”, - a spus Ilie Dercaci.

Cel care nu are emoții fie este mort, fie - foarte nepregătit, iar în cadrul acestui training, tinerii au obținut niște sfaturi care să-i ajute să-și gestioneze corect emoțiile.

”Emoția este ceva normal. Dacă vrei să o transmiți – ai toate șansele. Astfel, dacă vrei să impresionezi un juriu, trebuie să le transmiți o emoție”, - a mai adăugat business trainerul.

Vă reamintim că 14 studenți de la ASEM participă în cadrul Concursului ideilor de afaceri a universității. Tinerii vor lupta pentru cele mai bune business planuri, iar 6 învingători vor obține premii în valoare de 25, 20, 15 și 13 mii de lei și posibilitatea de a-și dezvolta afacerea în Incubatorul de Afaceri ASEM.

Comentarii