16.11.2015 09:51

Incubatorul de afaceri: Marketingul, lecție esențială pentru studenți ASEM

Noi descoperiri pentru viitorii businessmeni ai țării. De data aceasta participanții Incubatorului de Afaceri al ASEM au fost inițiați în ale marketingului. Tradiționala lecție s-a axat pe analiza pieței, iar invitatul special le-a vorbit tinerilor despre cele mai eficiente instrumente de promovare.

Cu fiecare zi, bagajul de cunoștințe al tinerilor de la ASEM se îmbogățește. De data aceasta ei au învățat ce înseamnă Analiza SWAT - o radiografie a factorilor interni și externi, care influențează poziționarea pe piață a unei afaceri.

În a doua parte a lecției, tinerilor le-a vorbit Artur Mija, absolventul ASEM, care acum este director de marketing la o companie specializată în comercializarea și montarea acoperișurilor. El a împărtășit din instrumentele de marketing care au adus rezultate în activitatea sa.

”Noi am făcut un site, care are cea mai complexă informație despre acoperișuri. Noi am analizat procesul de deservire și am remarcat cum acesta poate fi îmbunătățit. Ne-am axat pe următoarele întrebări: cum noi răspundem la telefon, cum managerii noștri răspund la întrebări ș ice documente sunt oferite clientului. La fel, am introdus un element-surpriză. Astfel, la orice client, ce ne cumpără acoperișul, noi oferim cadou”, - a povestit Artur Mija.

Și așa cum reclama este o cale directă spre inima consumatorului, băieții au aflat care ar fi cele mai ieftine instrumente de promovare pentru un start-up.

La sfârșitul lecției studenții deja au înțeles modul în care trebuie să-și promoveze produsul sau serviciul.

Vă reamintim că cei 14 tineri din proiect vor lupta pentru cele mai bune business planuri, iar cei 6 studenți, care vor ieși învingători, vor obține premii în valoare de 25, 20, 15 și 13 mii de lei și posibilitatea de a-și dezvolta afacerea în incubatorul universității.

Comentarii