Și dacă tot ne propunem să cucerim piețile europene, știrea despre creșterea pieței de retail din UE ar putea fi încurajatoare. Una dintre cele mai spectaculoase creșteri în acest an o va înregistra Piaţa de vânzări cu amănuntul din țara vecină, România, informează agenția de presă Mediafax.
Potrivit unui studiu realizat de insitutul german de marketing GFK, piața de retail din România va înregistra în acest an creșteri cu 4,3%, alături de țările baltice, cu o creștere de 4, 8 la sută, una dintre cele mai spectaculoase majorări din Europa. În același timp, în Grecia, Germania și Olanda piașa de vanzari cu amanuntul va scadea.
Totodată, în studiu se mai arată că în 2013 în Europa, piaţa de retail din a stagnat la aproximativ 3,1 trilioane de euro, echivalentul a 1 la sută. În topul celor mai mari pieţe de retail se numără în continuare Rusia, urmată de Franţa şi de Germania. România se află printre statele care se bucură de o creștere continuă alături de ţările baltice și Polonia.