22.09.2014 14:02
PROMOVAREA INDUSTRIEI FASHION DIN MOLDOVA
Eleganță, stil și rafinament la cea de a șasea ediție a prezentării de modă a brandurilor ”din Inimă”. Oameni de afaceri, politicieni, artiști, jurnaliști, ambasadori au defilat pe podium prezentând cu mâdrie potențialul industriei ușoare din Moldova. Peste 30 de brănduri și-au prezentat colecțiile de toamnă-iarnă, printre care și ”Georgette”, un brand autohton care exportă circa 90% din producție, majoriotatea pe piețile UE.
Brandul vestimentar ”Georgette” îmbracă femeile din Moldova din 2010. Cu o rețea din trei fabrici specializate, și cu aproximativ 150 de angajați, fabricile produc, îmbrăcăminte de birou, dar și rochii de seară pentru femei. Georgeta Mir consideră că datorită evenimentelor organizate sub egida marcii ”din Inimă”, colecțiile sale sunt din ce în ce mai cunoscute, și întotdeauna pregătește ceva nou pentru publicul din Moldova.
În cadrul prezentării de modă ”Fall in Love Fashion Walk 2014” personalități notorii au avut ocazia de a susține designerii autohtoni. Modelele consideră că aceste evenimente în mod semnificativ contribuie la promovarea brandurilor moldovenești.
INGRID TERSMAN ambasadoarea Suediei în Moldova: Eu cred că acest eveniment este important pentru dezvoltarea industriei fashion din Moldova. Observăm că industria ușoară se dezvolta, au apărut atât de multe companii, atât de mulți designeri și asta este industria care oferă 12 mii locuri de muncă în Moldova, iar majoritatea sunt femei, și din acest motiv eu sunt aici și încerc să-mi arăt susținerea pentru designerii din Moldova
Evenimentul este la a sasea editie si a reunit peste 30 de branduri. Banii obținuți din vânzarea biletelor vor merge întru susținerea studenților de la Facultatea de Industrie Ușoară din cadrul Universitatii Tehnice din Moldova.