30.05.2016 12:09

Un milionar din Moldova vrea să deschidă 50 de magazine în România

Acționarii companiei ProLacta, care este una dintre investiţiile principale din ultimii ani ale milionarului moldovean Vladimir Jardan, au decis la ultima adunare să îşi stabilească un obiectiv destul de ambiţioas pentru anul 2016.

Compania şi-a propus pentru acest an să-şi extindă activitatea din retail şi să creeze un lanţ format din 50 de puncte de vînzare proprii în România, relatează NOI.md cu referire la Mold-street.com

În prezent, Prodlacta are puncte de lucru în locaţii închiriate din Bucureşti, Iaşi, Piteşti, Ploieşti şi Constanţa, potrivit rapor­tu­lui companiei.

Totodată în plan este şi retehnologizarea producţiei, achiziţia a 10 unităţi de transport pentru distribuţia producţiei şi extinderea exporturilor.

Principalele pieţe de desfacere ale pro­ducătorului sînt judeţele Braşov, Pra­hova, Argeş, Buzău, Constanţa, Iaşi şi municipiul Bucureşti din România, iar compania livrează producţia în principalele reţele de magazine din România, precum Selgros, Carre­four, Real, Cora sau Kaufland.

Potrivit raportului anual, la export merge doar 8-9% din producţie, în special în Republica Moldova.

În prezent Prodlacta are o cotă de piaţă de 0,7% în România, în timp ce grupul JLC din care face parte deţine mai mult de 50% din piaţa lactatelor din Moldova.

De notat că la începutul acestui an de la conducerea Prodlacta Braşov s-au retras Sergiu Puşcuţa, care a ajuns şef la Fisc, şi Victor Ciubotaru, care a revenit la Moldindconbank.

În consecinţă, unul dintre cei mai bogaţi oameni de afaceri din Moldova, proprietarului grupului JLC, Vladimir Jardan, pe lîngă funcţia de preşedinte al Consiliului de Administraţie (CA) al Prodlacta Braşov (PRAE) a fost nevoit să preia şi cea de director general.


Comentarii