03.04.2015 11:27
Unul dintre cele mai importante evenimente de business ale anului este în plină desfășurare la Chișinău
Timp de două zile, 12 business traineri atât din țară, cât și din străinătate vor instrui atreprenorii moldoveni. În cadrul forumului de afaceri, aceștia vor învăța cele mai noi tehnici de marketing și de creștere a vânzărilor.
Organizatorul business forumului este centrul de instruire ”School of Business Communications”. Evenimentul a fost organizat cu scopul de a oferi mediului de afaceri din Moldova cele mai noi informații din domeniul marketingului și al vânzărilor.
”În ziua de azi putem veni pe piață cu un produs calitativ, dar dacă nu-l putem promova și vinde, atunci businessul va avea de suferit” susține OLGA NISENBOIM
director, School of Business Communications.
În principiu, multe instrumente deja au fost inventate, există tehnologii, trucuri care pot aduce rezultatele planificate, noi trebuie doar să le implementăm.
Printre temele abordate în aceste 2 zile de traninguri și workshop-uri se numără: idei inovative de promovare a produselor, interacțiunea cu clienții, comunicarea cu angajații și adăugarea eficienței în activitatea managerială.
Eu voi vorbi despre cum să efectuezi un audit intern în sistemul de vânzări. Mai axact, cum să lucrăm cu greșelile pe care le întâmpinăm, cum să găsim acele hopuri prin care ne ocolesc banii, contractele, clenții. În voi învâța ce fel de sistem să construiască, astfel încât să nu simtă aceste pierderi.
La business forum au participat peste 350 directori, directori de marketing și angajați cheie în domeniul vânzărilor. Ei au venit pentru a obține inspirație și pentru a gasi informații utile care să-i scape de problemele cu care se confruntă.
”Nu există companii ideale! Intâmpinăm unele neajunsuri în marketing, în monitorizarea vânzărilor, tocmai din acest motiv aici neajunsurile vrem să le înlăturăm” ne spune DANIEL BALABAN director de marketing, companie de producere de apă.
”Nu e suficient să investim în business, ci mai trebuie să investim în oameni, în cunosțințe. Din acest motiv și se organizează astfel de seminare, ele sunt actuale și necesare. Oamneii sunt intereasați și vin” a declarat IRINA CIUMOTINA director, companiei de comerț online.
”Eu lucrez în domeniul privat de 10 ani și în prezent simt nevoia să implementez noi tendințe, să obțin noi idei și conoștințe” susține NATALIA BALABAN director, birou de traducere.
După aceste seminare eu obțin inspirație și acuc ceva nou în business. Îmi schimb atitudinea față de angajați și de clienți. Prețul de participare la acest eveniment a fost de la 130 de euro în sus. Conform statisticii, dacă implementezi cel puțin 3 idei obținute la forum, atunci îți recuperezi investiția făcută în cel mult 4 săptămâni.