16.06.2016 18:04
Disneyland Shanghai se deschide astăzi în China. Noul parc de distracții de peste 5 miliarde de dolari
Astazi, 16 iunie, are loc inaugurarea Disneyland Shanghai, o destinaţie de vacanţă care reuneşte personaje din poveşti şi experienţe create special pe gustul populaţiei din China.
Este vorba de un ansamblu de hoteluri, magazine, spaţii de divertisment, dar şi primul parc tematic Disneyland din China continentală, scrie realitatea.md.
Disneyland din Shanghai este format din - Shanghai Disneyland Hotel şi Toy Story Hotel, Disneytown - spaţiu dedicat distracţiei, cu magazine, restaurante şi arii de divertisment şi uriaşul şi magicul Shanghai Disneyland. Acesta este primul parc tematic Disneyland din China continentală ce include şase arii tematice cu puncte de atracţie şi zone de divertisment live. Disneyland se află în districtul Pudong din Shanghai.
Bob Iger, preşedintele Disney, a declarat, miercuri, că parcul tematic Disneyland Shanghai este o realizare măreaţă. Iger a făcut declaraţiile în secţiune Adventure Isle din parc, la o zi înainte de deschiderea oficială. “Disney este proiectat special pentru a avea succes în China”, a declarat Iger referindu-se la conţinutul parcului care este unul prietenos şi adecvat familiilor, citează Mediafax.
Construcţia parcului a costat 5,5 miliarde de dolari şi a durat cinci ani, fiind un parteneriat între Disney şi un consorţiu de companii chineze. Disney este acţionar minoritar al afacerii, dar proprietarul majoritar al companiei de management a parcului.
Destinaţia de vacanţă Disney Shanghai alcătuită din cele doup hoteluri şi Disneytown mai găzduieşte şi Walt Disney Grand Theater, unde s-a lansat, marţi, o versiune în limba mandarină a “The Lion King/ Regele leu”.
Iger a declarat că expansiunea parcului va avea loc “mai degrabă în curând decât mai târziu”, parcul beneficiind de şapte kilometri pătraţi de teren, iar parteneri sunt grupul Shendi şi guvernul municipal Shanghai.
Disney se aşeaptă ca Disneyland din Shanghai să ducă la creşterea interesului Chinei faţă de filmele, jucăriile, emisiunile de televiziune, jocurile video şi cărţile companiei.