03.06.2015 16:44

Participanții ”Business Factory 2” contaminează internauții cu publicitatea virală

La fabrica noastră de business munca e în toi! Săptămâna aceasta echipele din cel de-al doilea sezon ”Business Factory” au avut misiunea de a crea și de a posta pe YouTube un video viral. Totul trebuie realizat cu forțele proprii, fără a recurge la ajutorul profesioniștilor.

Pentru a putea realiza corect acest spot publicitar, participanții noștri au fost instruiți de către business trainerii de la SBC. În baza ideii, a imaginii sau a altor elemente, spotul trebuie să atragă atenția publicului.

În urma tragerii la sorți echipei ”Liga Succesului” i-a revenit realizarea publicității virale pentru marca de haine Aridon, iar ”Mega Mind” a făcut publicitate pentru brandul Oodji. Echipele au avut la dispoziție o zi și jumătate, timp în care, trebuiau să gândească toate detaliile. Iar pentru filmări li s-a acordat exact o oră.

După ce toate imaginile au fost montate, spoturile virale au fost distribuite pe canalul YouTube și au ”contaminat” internauții.

Voilà! Vezi cum s-au descurcat participanţii!

Video echipa ”Liga Succesului” - Aridon

https://www.youtube.com/watch?v=vn_WxhmpXrw

Video echipa ”Mega Mind” - Oodji

https://www.youtube.com/watch?v=r7n5wTVv8fY

În urma celor trei zile, care le-au avut la dispoziție pentru a distribui filmulețele, echipa ”Mega Mind” a obținut 2 775 de vizualizări, dintre care 1 289 au fost unice, pe când, spotul viral al adversarilor a fost văzut de 1 188 de internauți, dintre care 596 - vizualizări unice.

Prin urmare, la fel ca săptămâna trecută, echipa ”Mega Mind” a înregistrat rezultate mai bune. Aceasta înseamnă că din proiect a plecat un concurent din ”Liga Succesului”, și anume, Ilie Sopivnic. Acum au rămas doar 5 jucători, împotriva celor 7 din echipa adversară. Cum vor evolua lucrurile în aceste condiții? Veți afla deja săptămâna viitoare. Până atunci, urmăriți cea de-a treia emisiune:

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=X1qE01NFzUI

Bătălia pentru premiul principal de 50 000 lei devine tot mai acerbă! Favoritul îl puteți alege și dvs. Votați pentru participantul preferat pe site-ul oficial al reality show-ului http://businessfactory.md/. Fiți cu ochii pe MBC TV!

Partenerul general al proiectului – compania Moldcell.

Comentarii