19.06.2015 14:37

Arta fotografică în serviciul pieței publicitare

Fotografii profesioniști și amatori au avut, astăzi ocazia de a-și expune cele mai bune lucrări în cadrul proiectului ”say cheese” a parteneriatului estic, finanțat de către Uniunea Europeană. Participanții au prezentat un portofiuliu din 10-20 de fotografii, care au fost analizate de către reprezentanții agențiilor de publicitate și mass-media.

Scopul acestui eveniment este de a crea o platformă pentru conlucrare dintre fotografi și business-ul mediatic, astfel cei care cumpără sau vând publicitate să nu caute fotografii pe stoc sau să le cumpere din străinătate, dar să folosească lucrările fotografilor autohtoni.

În cadrul acestui eveniment, fotografii din Republica Moldova au avut ocazia de a participa la seminare, treninguri și master class-uri cu fotografi profesioniști atât din țară, cât și din străinătate.

Am venit din Kiev, Ucraina pentru a povesti despre foto-stocuri. Vreau să împărtășesc cunoștințele și experieța noastră cu fotografii moldoveni și Asociația Artiștilor Fotografi de aici”, spune directorul FOTOBANK, Ivașenco Vsevolod.
Astăzi persistă o abordare profesională extrem de slabă”, susține critic și curator de fotografie, Irina Grabovan.

Cei 20 de fotografi înregistrați în cadrul acestui forum speră că experiența pe care o vor obține le va fi deosebit de utilă.

Proiectul ”Say Cheese” durează deja de doi ani și jumătate, timp în care au fost organizate mai multe seminare, concursuri fotografice și plimbări în aer liber.
În afară de Chișinău, astfel de evenimente se vor organiza în Minsk, Kiev, Erevan și Tbilisi.

Comentarii