24.07.2015 11:03

Cel de-al doilea sezon al reality show-ului ”Business Factory” a ajuns la sfârșit!

Cel de-al doilea sezon al reality show-ului ”Business Factory” a ajuns la sfârșit! Am încheiat procesul industrial al fabricii noastre de business cu ”Gala Laureaților Business Factory 2”. Astfel, după 12 săptămâni de show, marea câștigătoare a proiectului a devenit Renata Parii. Femeia de afaceri în vârstă de 31 de ani s-a dus acasă cu premiul mare în valoare de 50 000 de lei. Și ceilalți participanți au fost nominalizați și au primit cadouri pe măsură.

În sezonul doi ”Business Factory” am schimbat complet rugulile de joc. Împreună cu partenerul proiectului, centrul de instruire „School of Business Communications” ne-am propus să formăm adevărați lideri, antreprenori cu potențial de a ajunge top manageri și directori prosperi. Iar miza chiar a fost mare - 50 000 de lei pentru câștigător!

În urma unei preselecții riguroase, noi am ales 14 tineri ambițioși. Ei au fost separați în două echipe, pentru că anume lucrul în grup permite dezvoltarea calităților personale și profesionale. În tot acest timp participanții au fost instruiți de business-trainerii SBC, iar cunoștințele chiar erau vitale, pentru că în aceste 12 săptămâni de show băieții au fost supuși la diverse misiuni complicate, interesante, dar și extrem de utile pentru viitorul lor.

La prima etapă, timp de 3 ore ei trebuiau să atragă un număr mare de clienți și să adune cât mai mulți bani în casa unui restaurant din centrul capitalei.

Săptămâna următoare concurenții au contaminat tot spațiul virtual cu publicitatea virală pe care au creat-o începând de la idee, filmare, montare și terminând cu distribuirea și atragerea vizualizărilor pe canalul YouTube.

Și dacă această misiune le-a părut dificilă, atunci următoarea a fost și mai și! Tinerii trebuiau să convingă un număr cât mai mare de vedete din showbizul autohton să participe la un concert de caritate.

O altă misiune a fost de a amenaja cu forţele proprii un adevărat punct de vânzare. Concurenții au ales dintr-o listă propusă, doar trei produse, în valoare totală de 5 000 de lei, pe care urmau să le comercializeze în cel mult 2 ore. Imposibil? Echipa „Mega Mind” s-a descurcat în 40 min.

O altă săptămână - o altă încercare! Echipele au produs propriile lor ciocolate, cu tot cu rețeta, denumirea, ambalajul și conceptul acestora, ca într-un final să le prezinte unui cumpărător real.

Participanților le-a mai reușit să semneze în doar două zile contracte de publicitate în valoare de aproape 40 000 lei.

Dorința de a câștiga chiar a fost mare! Conform regulilor de joc, echipa învingătoare era răsplătită de fiecare dată cu un bonus bine-meritat. De-a lungul proiectului, băieții au avut parte de un master-class cu unul dintre cei mai solicitați business traineri din CSI, au aflat ce stă în spatele unui brand de succes de talie mondială - compania Coca-Cola. Tinerii antreprenori au văzut în ce condiții ia naștere publicitatea la compania Simpals și cum este organizată munca în cadrul gigantului în telecomunicații - compania Moldcell. Am avut grijă ca tinerii să se și relaxeze, vizitând Orașul Subteran Cricova - cartea de vizită a întregii țări, iar senzațiile tari le-au fost asigurate încă de la primul lor team building.

Conform regulilor de joc, echipa înfrântă trebuia să se despartă de câte un membru. Căpitanul și întreaga echipă stabilește cine merge în fața juriului, care le decide soarta în proiect.

În tot acest timp, Mega Mind a pierdut un singur jucător - Iuliana Luca, iar Liga Succesului, din păcate, nu prea s-a bucurat de succes, pentru că a spus ”adio” la tocmai 5 coechipieri: Dumitru Marin, Ilie Sopivnic, Olea Donos, Dumitru Gangaliuc și Anjelica Ceban.

Astfel, opt jucători, cei mai puternici, au ajuns în semifinala proiectului, pe care am organizat-o în formă de assessment center. După 2 jocuri de afaceri, la bătălia decisivă - marea finală au fost admiși: Evghenii Șevciuc, Corina Jarcuțchii, Veniamin Chiorescu și Renata Parii. Băieții s-au confruntat la adevărate dueluri manageriale, iar toată această cursă palpitantă, plină de provocări și de entuziasmul victoriei a câștigat-o Renata Parii.

”Venind aici la proiect am primit la maxim tot ce am putut. Mulțumesc canalului MBC pentru această emisiune superbă și succese mari înainte. Împreună spre succes!”, a spus emoționată câștigătoarea celui de-al doilea sezon ”Business Factory”, Renata Parii.

Femeia de afaceri a obținut premiul mare în valoare de 50 000 lei. Tot ea împreuna cu finalistul proiectului, Veniamin Chiorescu și favorita publicului, Corina Jarcuțchii au fost premiați cu smartphone-uri de ultima generație. Și toți ceilalți participanți au primit cadouri de la partenerii proiectului: compania ”Moldcell”, restaurantul ”Zen Sushi”, clubul de sport ”Fitnessclass”, salonul de frumusețe ”Oazis”, compania ”Aridon” și ziarul ”Komsomoliskaia Pravda”.

Vedeți aici ”Gala Laureaților Business Factory 2”

Partenerul general al proiectului – compania Moldcell

Comentarii