30.06.2015 11:12

Cum poți semna contracte de publicitate în valoare de aproape 40 000 lei în doar două zile? Aflați de la eroii ”Business Factory 2”

Cu fiecare săptămână ne apropiem tot mai mult de momentul culminant al primului reality show de business din țară. În curând vom afla cine este cel mai bun dintre cei mai buni antreprenori de la fabrica noastră de afaceri. De data aceasta tinerii au îndeplinit una dintre cele mai complicate misiuni ale proiectului. Timp de două zile ei trebuiau să găsească clienți și să semneze cu aceștia contracte reale pentru vânzarea publicității la ziarul și pe site-ul ”Komsomoliskaia Pravda Moldova”.

După ce au obținut cunoștințele necesare de la business trainerii SBC, participanții s-au pregătit minuțios pentru această misiune: au identificat domeniul de activitate al companiilor, care ar avea nevoie de reclamă la acest moment, au repartizat responsabilitățile și s-au apucat de muncă.

Echipa ”Mega Mind” a semnat 9 contracte în valoare totală de 21 700 de lei. Astfel, și-a adjudecat victoria și din nou s-a învrednicit de un bonus, o excursie la compania Moldcell și posibilitatea de a face cunoștință cu top-managerii acesteia. Însă, ”Liga Succesului” a reușit să semneze doar două contracte cu un total de 15 616 lei. Inevitabil, conform regulilor de joc, echipa păgubașă din nou s-a despărțit de un jucător. De această dată Anjelica Ceban a părăsit proiectul.

Vedeți aici cum a decurs vânătoarea de clienți a participanților ”Business Factory 2”:

În așa mod, în proiectul televizat au rămas doar 8 participanți, din cei 14 care au intrat în concurs în urma preselecției. Aceștia sunt cei mai puternici jucători, însă noi trebuie să-l alegem pe cel mai bun. În următoarele două etape tinerii vor lupta deja individual. Nu pierdeți semifinala și finala reality show-ului nostru și alegeți-vă favoritul pe site-ul businessfactory.md.

Lupta pentru 50 000 lei continuă! Urmează cele mai fierbinți momente!

Partenerul general a proiectului - compania Moldcell.

Comentarii