21.11.2014 10:57

MOLDOVA ARE UN BRAND TURISTIC NAȚIONAL: POMUL VIEȚII

De astăzi Moldova are nou brand de țară. Agenția Turismului a Republicii Moldova a lansat brandul național al industriei turismului. Drept simbol al noului brand a fost aleasă imaginea unui pom al vieții, ce cuprinde toate valorile culturii naționale. La eveniment au participat membri ai guvernului, Ambasadorul Statelor Unite ale Americii la Chișinău, William H. Moser și reprezentanți ai companiilor turistice. Valoarea totală a întregului proces de realizare a noului brand, constituie în jur de 100 de mii de euro.

Evenimentul de lansare a noului brand a a vut loc în incinta Muzeului de Etnografie și Istorie Naturală. Cei prezenți la eveniment au avut șansa să vadă în premieră noul brand, numit ”Pomul Vieții”. De asemenea, simbolul turistic conține și un slogan, ”Discover the routes of life”, în traducere însemnând - Descoperă căile vieții.

Acest slogan, îndeamnă vizitatorii să urmeze calea spre noi descoperiri, prin ospitalitatea, istoria, vinul, gastronomia și tradițiile moldovenești. Prin acest nou brand, Agenția Turismului speră să reanimeze sectorul slab al turismului moldovenesc.

Noul brănd turistic va fi lansat și la nivel internațional prin intermediul canalului de televiziune, Euronews, unde va fi difizat timp de o lună un spot video de promovare a Moldovei. Pentru care, Agenția Turismului va acchita până la 5 mii de euro.

Așa cum Franța are drept simbol, ”Turnul Eiffel”, sau Egiptul- piramidele, Republica Moldiova va avea mai multe simboluri. În cât, logoul brandului este construit din litera M, care simbolizează solul moldovenesc din care crește Pomul Vieții. Structura și ramificațiile acestuia deja simbolizează niște căi. Terminațiile acestui pom au mai multe semnificații: fructele care denotă gustul natural al fructelor din Moldova, inimioarele reprezintă ospitalitatea, există simboluri care semnifică caracterul ortodox al culturii noastre, vinurile și floarea de busuioc, prin care sunt reprezentate sărbătorile din Moldova, iar în frunte este ”trandafirul de la Moldova”. Potrivit, experților în marketing, acest brand va avea un succes la fel de mare precum, brandurile ”Din Inimă” și ”Wine of Moldova”.

Prezent la eveniment, Ambasadorul Statelor Unite ale Americii la Chișinău, William H. Moser a specificat că punerea în promovarea acestui brănd va permite Moldovei să concureze ca destinație turistică autentică.

Deși suntem la coada clasamentului în topul celor mai vizitate zone turistice, în Republica Moldova vin anual circa 2 milioane de străini.

Comentarii