17.06.2015 16:00

Participanții ”Business Factory 2” în rol de vânzători

La primul reality show de business din țară concurența crește pe zi de trece, iar misiunile devin tot mai dificile. De data aceasta participanţii proiectului au amenajat cu forţele proprii un adevărat punct de vânzare. Băieții au ales dintr-o listă doar trei de produse, pe care trebuiau să le comercializeze. Sarcina lor a fost de a vinde în incinta supermarketului marfă în valoare de 5 000 de lei în cel mult 2 ore.

Tinerii antreprenori au elaborat strategii de marketing şi au amenajat punctul comercial propriu-zis. Echipa ”Mega Mind” a decorat cu multă culoare tejgheaua şi spaţiul din jur. Mai mult decât atât, participanții au organizat o degustaţie de produse, o acţiune de caritate şi chiar un flash-mob. Toate acestea au adus rezultate. ”Mega Mind” a reuşit să vândă toată marfa în valoare de 5 000 de lei în doar 40 de minute. Oponenţii lor din Liga Succesului, din păcate, din nou au dat-o-n bară. Echipa a început misiunea cu întîrziere. Băieții au pierdut mult timp şi nu au reuşit să facă față concurenţei. În acest mod, ”Liga Succesului” a fost nevoită să-şi ia rămas bun de la încă un coechipier. Conform deciziei luate de jurați, Olea Donos a părăsit proiectul. În același timp, învingătorii misiunii vor beneficia de un bonus – o excursie și posibilitatea de a comunica cu top managerii unei companii, lider pe piața publicității online din Moldova.

Vedeți AICI cum s-au descurcat participanții cu cea de-a 5-a misiune ”Business Factory 2”:

https://www.youtube.com/watch?v=xbjqlnJ0DRs&feature=youtu.be

În proiect rămân tot mai puțini jucători, iar lupta pentru premiul mare de 50 000 de lei devine tot mai crâncenă. Votați participantul favorit pe site-ul oficial al proiectului businessfactory.md (http://mbc.md/rom/votes/) și nu pierdeți nici un episod al reality show-ului nostru. Urmează încă multe moment speciale!

Partener general - compania Moldcell.

Comentarii